Politica de livrare a serviciilor
Serviciile oferite se pot găsi accesând acest link
Aceste servicii vor fi plătite cu cardul (Visa sau Mastercard) direct pe site, prin platforma Netopia Payments, după efectuarea programării consultației și acceptarea Termenilor și condițiilor.
Produsele digitale vor fi livrate în maxim 24 de ore după confirmarea plății și vor putea fi accesate în secțiunea downloaduri.
Consultațiile sunt programate de către client direct pe platforma site-ului andracasian.ro. Clientul le poate modifica sau anula cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată inițial consultația. Clientul este obligat să anunțe pe adresa de email: contact@andracasian.ro sau la nr. de telefon 0726679134.
Toate comenzile plasate de pe teritoriul României pe andracasian.ro se livrează prin intermediul SameDay Courier și se livrează în termen de 3-4 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii.
Comenzile plasate din afara țării se vor livra prin poștă în termen de 10-14 zile cu contactare prealabilă pe e-mail pentru a stabili detaliile (dacă este cazul).
Politica de anulare a serviciilor și returnare a banilor
Orice produs fizic comandat de pe andracasian.ro poate fi schimbat în termen de 14 zile de la primirea coletului cu 2 condiții:
- Produsul trebuie să fie în starea în care a fost primit, cu etichetele atașate, să nu prezinte semne de uzură, pete sau defecte apărute în urma purtării.
- Taxa de transport retur se va suporta de către client.
Politica de retur: produsul se poate schimba cu altă mărime (vă rugăm să verificați cu atenție ghidul de mărimi înainte de achiziție) sau se pot primi banii înapoi.
Adresa pentru RETUR este:
Strada Scorțarilor nr.9
407205
Județul Cluj, Comuna Chinteni
România
tel. 0763735225
email: contact@andracasian.ro
Contravaloarea produsului va fi returnată în contul bancar al clientului în termen de 7 zile de la primirea coletului la adresa menționată mai sus.
NU acceptăm colete cu ramburs CASH, cu ramburs COLET sau care sunt ambalate necorespunzător.
Clientul poate anula serviciul comandat cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată consultația și va primi banii înapoi în termen de 15 zile.
Dacă clientul nu a participat la consultația programată și nici nu a amânat-o, banii nu vor fi restituiți. Clientul poate amâna serviciul comandat cu minim 24 de ore înainte de ora la care a fost programată consultația.
Achiziționarea produselor digitale, care pot fi vizionate sau descărcate (cursul video și ghidul de somn nou-născuți) nu se pot returna.